חיפוש
Close this search box.

מדיניות משלוחים

ככלל, מועדי האספקה לפריטים שבמלאי הם עד 5 ימי עסקים ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי ו/או ממועד גמר התשלום עבור העסקה. 

הזמנות שיבוצעו וישולמו לאחר השעה 13:00 ייחשבו כאילו נעשו ביום העסקים העוקב.

מועדי האספקה לישובים הממוקמים צפונית לקו רוחב עכו-כרמיאל-צומת קדרים (כביש 85)/דרומית לבאר שבע/מזרחית לקו האורך באר שבע-ירושלים-עפולה (ומזרחית לכבישים 6/65)/מעבר לקו הירוק/מגזר ערבי/מושבים, קיבוצים, מועצות מקומיות וישובים מבודדים/קטנים הם עד 10 ימי עסקים.
מועדי האספקה לרמת הגולן (מזרחית לכביש 90)/בקעת בית שאן/בקעת הירדן /שומרון/מדבר יהודה/בקעת ים המלח הם עד 10 ימי עסקים.

בכל מקרה נשתדל שתקבלו את המוצרים במועד מוקדם יותר.

החברה לא תישא בכל אחריות בגין איחור במועד אספקה הנובעים מ"כשל באספקה" של חברת המשלוחים או דואר שליחים. 
החברה תעשה כל אשר ביכולתה למנוע מצב של "כשל באספקה".  החברה מחויבת לספק רק מוצר ששולם במלואו.

הלקוח יקבל הודעת SMS בבוקר ההגעה . נא להיות זמינים כדי לא לשלם הובלה פעמיים.

סבלות

משלוחים בכל משקל האספקה היא למדרכה ליד הבית (ללא מדרגות), בסמוך למשאית, עד פתח הבניין ללא סבלות.

מחירי הסבלות תלויים בכובד החבילה בקומה ועוד ולכן יש לוודא עם חברת המשלוחים במחיר ובתנאים.
לקוחות המעוניינים בסבלות: יש לעדכן את השליח במהלך התיאום המתבצע יום קודם.
התשלום ישולם במזומן למוביל במעמד האספקה.

אופן אספקת המשלוחים:
אספקת המשלוחים מושפעת ממשקל/נפח החבילה, מסכום ההזמנה ומאזור האספקה .

קטנים/קיבוצים/מושבים השליח ימסור את המשלוח למרכז הדואר היישובי/מזכירות).

מחירי המשלוחים:

יעודכן בזמן ביצוע העסקה בהתאם לכמות החבילות ניפחן  ומישקלן.

לא מתבצעים משלוחים לישובים הממוקמים בשטחי A/B שמעבר לקו הירוק.
המשלוח ליישובים מעבר לקו הירוק (בשטחי C) הסמוכים לישובים פלסטינים ברמת סיכון גבוהה –
המוביל יגיע עד לצומת המרכזית הקרובה ועל הלקוח/ה לאסוף את המשלוח מהמוביל בתאום עימו.
סירוב הלקוח/ה לכך לא יוכל להוות עילה לביטול עסקה.   

איסוף עצמי:

ניתן לאסוף ישירות מהחנות : האדריכל 11 איזור תעשיה שחורת אילת .

בתאום מראש ובתנאי שלא נאסף למשלוח.

לא ניתן להשאיר סחורה בחנות יותר מ 7 ימי עסקים.

במידה ושלחתם מישהו אחר לאסוף את המוצרים – ההודעה תעשה בכתב כולל שם מלא . 


מסירת פרטי אספקה שגויים ע"י הלקוח:
במקרה של "כשל אספקה" כתוצאה מפרטים שגויים שנמסרו בהזמנת המוצר, הלקוח יישא בעלות דמי המשלוח הנוספים או בכל הוצאה אחרת אשר תגרם מרשלנותו.
לקוח המעוניין לשנות את כתובת האספקה לאחר שהמשלוח כבר נאסף ע"י חברת השליחויות יחויב בעלות שינוי .

מדיניות החזרה ומדיניות החלפה :

רק מוצרים סגורים באריזה המקורית  שיוחזרו בתוך 5 ימים – על הלקוח לדאוג למשלוח לחנות . במקרה זה יוחזר הכסף ע"פ חוק.

לא ניתן להחזיר או/ו להחליף מוצר שניפתח.

מוצר שהתקבל פגום יוחלף באם נעשתה לאחר משלוח תמונה / סרטון להמחשה ברורה, באם נעשתה פנייה תוך שבוע.

ביטולים

 ניתן לבטל בעלות 100 שח בתוך 24 שעות אך באם הועבר המוצר לחברת ההובלות או סופק ללקוח טרם התבטלה העסקה ישלם הלקוח בנוסף לדמי ביטול גם עליות ההובלה ללקוח וחזרה לחנות + הוצאות האריזה+ 5% ממחיר העסקה.

מיקום השיפוט לכל ערכה משפטית תידון בבית המשפט באילת בלבד.

דילוג לתוכן